Keresőoptimalizálás

Egy weboldal üzemeltetése akkor mondaható sikeresnek, ha azt azok az internet felhasználók látogatják, akiknek szántuk azt. A keresőoptimalizálás az egyik legköltséghatékonyabb és a legtöbb "értékes" látogatót, tehát potenciális ügyfelet generáló, látogatottság növelési módszer. A látogatottság növelés, keresőmarketing olyan tevékenység, melynek az a célja, hogy a keresőoptimalizálás és keresőmarketing szempontjai alapján elkészített honlapot a keresők találati listájában (mint például a Google), organikus módon előre juttassa. Erre akkor van lehetőség, ha az adott honlap megfelelő pozíciókat, helyezéseket ér el a Google, Yahoo, vagy bármely nagyobb keresőportálon.

Ezzel a keresőmarketing stratégiával az organikus, azaz természetes úton létrejött (és nem a fizetett-szponzorált) hirdetés listában érhetjük el a keresőmarketing által "kezelt" weboldal előrejutását és ezzel annak látogatottság növelését. Egy-egy weboldal látogatottságának a növelésére, számos eszköz áll a rendelkezésünkre Vállaljuk, hogy néhány kiváló megoldás alkalmazásával még látogatottabbá tesszük az Ön weboldalát legyen szó direkt (URL beírásával történő) vagy indirekt (linkre kattintva bekövetkező) látogatásról.

Adwords Kampánykezelés

A fizetett hirdetések nagy előnye a többi lehetőséggel szemben az, hogy gyors eredményt lehet vele elérni, és a jelenlegi hirdetési rendszerek segítségével közvetlen a célcsoporthoz jut el az adott hirdetés. Ilyen rendszer például a Google Adwords hirdetési rendszere. Ha van weboldala, viszont nincs ideje kivárni egy komolyabb keresőoptimalizálási kampányt, akkor ezt az online reklámozási rendszert Önnek találták ki. Az eredmény szinte azonnali, amint a hirdetési kampány megkezdődik.

Az, hogy mennyit kell fizetnünk egy a Google Adwords rendszeréből érkező látogatóért nagyban függ attól, hogy mennyire hozzáértő szakember kezeli a kampányt, mert számos beállítási és hirdetés konverzió maximalizálási eszköz áll a rendelkezésünkre, amivel akár a töredékére is csökkenthetjük az egy látogatóra eső átkattintási értéket. Itt nagyon fontos szempont az is, hogy az adott weblap milyen konverziós rátával dolgozik, és mekkora haszon marad egy rendelésen. A Google Adwords hirdetési rendszere segítségével jelenítjük meg hirdetéseit a kereső találati listájában a kívánt témára releváns kifejezésekre kereső felhasználóknak. Megkeressük a legjobban teljesítő és legolcsóbb kulcsszavakat, ezekre koncentráljuk a hirdetési kampányt.